söndag 22 september 2013

Sparadiset

Kvällen på Sparadiset blev fantastisk och jag njöt verkligen av min ansiktsbehandling som jag fick och fick "domen" som jag redan visste om att jag är en "torris". Fick några produkter från hudvårdsmärket Voya som jag ser fram emot att testa.


Det blev bubbel i två bemärkelser...


Var där tillsammans med 50 stycken bloggare och två av dem var mina vänner Kin Hermansson och Annika Duckmark.

 

Vi fick hem tre stycken goodiebags!


Sponsorer för kvällen var bl.a.  EgofinDaisyBeach House, CompanyTimarcoNordicstyleChokladfabriken,GeggamojaMdFormulationsKlockaregårdenVoya, LinebyMaria, GhdRöhnisch, Voya, Birka, Åhléns, Vichy, Ccs heathcare, Ahlvar, Skönahem, Daisy,  RosaskrotAco och Md formulations.


Tack Diana och Lina för ett fantastiskt event!

3 kommentarer:

Popprinsessan sa...

Oj, vilket härligt event!
Googlade förresten lite på Laila Bagges Kom i form-bok och fick upp ett inlägg av dig. Har du nyttjat boken något?
Kram

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ sa...

Men vad skönt att få en behandling:)

Jenny sa...

Ja visst var det en härlig kväll! Man måste ju få lyxa till det lite ibland :)