torsdag 19 september 2013

I smakens och experimentlustans tecken

I eftermiddag var jag inbjuden till en presslansering i smakens och experimentlustans tecken! Det var ODDKA by Wyborowa som blandade ihop smakkombinationer jag inte trodde var möjliga. Två av smakerna var elektricitet och nyklippt gräs!!!


ODDKA är en nyskapande vodka med okonventionella smaker som Apple Pie, Electricity och Fresh Cut Grass.

Jag fick med mig en roligt experimentslåda där man blandar ihop egna drinkar på ett roligt sätt så det ser jag fram emot att prova! Någon som anmäler sig som frivillig att dela med mig? För jag klarar nog inte att dricka allt själv ;-)

1 kommentar:

Unknown sa...

Mums! Vilken spännande upplevelse!
Nu har du ju frestat, så jag undrar ju hur Electricity smakar... :)

P.S. Du har en väldigt snygg och stilren blogg.

/J
http://vitamomentum.wordpress.com