tisdag 27 augusti 2013

Fresh handmade cosmetics

I torsdags var jag inbjuden till LUSH nya affär i Täby centrum! Ni som läst bloggen ett tag vet ju att jag älskar LUSH och brukar köpa deras produkter. Denna kväll smyglanserade de en ny spännande produkt från nya vinterkollektionen, Rose Jam, som är en Shower Gel som jag är rätt säker på att den kommer bli en storsäljare då jag själv provat den och är helt förälskad :-)

 
Alla deras produkter är handgjorda, ekologiska och inte testade på djur!

Denna kväll anordnades tillsammans med Virtuous Vodka så det bjöds på många goda drinkar inspirerade av LUSHs blomdoftande produkter. men även vegansk mat iform av olika snittar.


När man går runt i den väldoftande och färgstarka butiken så vill man ha allt! Allt ser ut som godsaker som man kan äta så man fick vara försiktig då även de ätbara snittarna stod utspridda bland produkterna ;-)


Lush har produkter som passar hela familjen!!!

2 kommentarer:

Livsglädje sa...

Åh vad vackert och smaskigt allt ser ut! :) Annika

Nilla sa...

Jag älskar också Lush. Det finns nästan inget annat hemma hos mig längre.