torsdag 4 juli 2013

Igår åt vi snoppar!

Igår kom Jocke hem från turnén så efter dagis cyklade hela familjen till Haga Parken och hade picknick! Det var en fin och solig eftermiddag/kväll så det var jätte mysigt! Barnen var överlyckliga över att ha sin pappa hemma igen!


Vi lekte lekar, gjorde kullerbyttor, tränade att hjula och att stå på händerna, sparkade boll, solade, busade och kramades.


Jag hade gjort en pastasallad som vi åt och barnen tyckte det var jätte kul att jag gjort "8-pastor", sanningen var den att jag inte hann till affären utan hittade "snopp-pasta" som jag fick för ett tag sen :-) :-) :-)
Skönt att de inte fattade vad det var de åt, ha ha hemsk mamma jag är! ;-)

1 kommentar:

Marie-Louise sa...

hahaha underbart, både med utflykten och pastan. Man tager vad man haver heter det ju ;) Kram