lördag 22 juni 2013

Midsommar på Fränö!

Hoppas ni alla haft en härlig midsommarafton! Vi har haft en jätte mysig dag med strålande sol och glada barn! Vi var först på Fränö Forngård där vi dansade runt stången, åt ostkaka, fikade, spelade på tombola, lyssnade på musik och träffade mycket släkt och vänner. Det har verkligen blivit tradition att fira på Fränö för oss, jag har alltid varit där så länge som jag kan minnas och även barnen har varit där varje midsommar sen de föddes. Smilla var där och firade midsommar första gången när hon bara var 2 dagar gammal!!!

 
 

Barnen njöt verkligen av att få fira med både mormor, morfar, farmor och farfar samtidigt, så lyxigt! Även ponnyridning fanns på plats så det var ju ett måste för Smilla och Max.


Träffade även mina vänner Kin och Annika och deras familjer, tyvärr glömde jag knäppa kort på dem!


Efter firandet på Fränö så åkte vi hem till mina föräldrar och grillade och även några grannar/vänner kom dit! Vi hade fint väder ända fram till 5 kampen började klockan 22.30, då kom regnet! Men vi ska absolut inte klaga för vi har varit super nöjd med vädret hela dagen!

Inga kommentarer: