måndag 24 juni 2013

Me&i klär Knickers familjen!

Nu när vi befinner oss i sommarstugan mitt ute på landet så tillåter vi oss att se ut lite som vi vill :-) När jag är här så sminkar jag mig aldrig, jag tillåter mig själv att krypa i samma mjukiskläder varje dag och duscha... ja, det måste man väl göra i varje fall var tredje dag för sin omgivnings skull ;-) Skämt eller inte så är i varje fall mjukis kläder ett måste! Jag har ångest över att jag glömde min sommar-one piece hemma och skulle behöva lite mjuka knickers som slutar under knät ni vet och även lite nya shorts! Jag gillar Me&i kläder för deras sköna kvalité och hittade dessa svarta knickers i deras webbshop, de ser super sköna ut!


Smilla skulle gilla dessa rosa knickers:

och Max dessa turkosa knickers:

Då kunde vi kalla oss för Knickers-familjen och ligga i sängen och äta popcorn och ha fredagsmys varje kväll :-) Men tänk också vilket underbara byxor att dra på sig efter ett dopp i sjön när man är lite frusen! Saknar att Me&i inte har några kläder till Jocke..... håller tummarna att det kommer för han måste ju också få ett par knickers ;-)

Inga kommentarer: