söndag 2 juni 2013

Fullt upp!

Oj vad tiden springer iväg! På tisdag åker ju jag och Jocke till Kina och innan dess är det massor som ska göras! Just nu sitter jag på tåget upp till Hudik med barnen. De ska vara uppe hos mamma och pappa när vi är bortresta. Åh kommer sakna dem så mycket!!!
Men det går ju inte att tacka nej till gratis resa, boende och personlig inbjudan till svenska ambassaden i Peking. Många trodde att jag skojade när jag visade inbjudan förut men det är faktiskt sant! Jocke ska på Nationaldagen spela med ABBA på ambassaden och jag är medbjuden som bloggare! Jag ska dels blogga om "ABBA bakom kulisserna" och dels blogga om att vara turist i Peking. Så det får ni inte missa! Facebook är ju inte tillåtet i Kina så ni måste komma ihåg att gå in här och läsa min blogg varje dag även fast ni inte blir påminda på Facebook! Lägg bloggen i favoriter eller gör den till din startsida så missar du inga inlägg!

Inga kommentarer: