tisdag 4 juni 2013

Bosch IXO BBQ - Perfekt till den som är prylgalen!

Är du prylgalen och kastar dig över alla nya roliga produkter som kommer ut på marknaden? Eller du kanske känner någon som har allt och inte kan få nog av "bra att ha" produkter?

Nu ska jag tipsa er om en superkul grej som jag fastnade för när jag såg! Visste ni att det finns en Bosch IXO BBQ som är en sladdlös skruvdragare som levereras med snygga grilltillbehör för att man snabbt ska få igång grillen också? 



Eftersom vi bygger mycket uppe på landet och just nu håller även syrran på att bygga ett helt hus där så behövs verkligen denna då grillning står på schemat varje dag på sommaren! Så hela sommaren kommer jag gå runt med denna i bakfickan, skruva på något skruv då och då som snickarna missat och sen går jag iväg och "skjuter" på grillen både till lunch och middag. Gissa om jag kommer vara cool? KANSKE lånar jag ut den till den som ber snällast ;-)


Detta är endast en specialutgåva och kommer bara att finnas under en begränsad period från den 1 april till och med juli i år. Rekommenderat cirkapris är 629 kr.

Inga kommentarer: