fredag 17 maj 2013

Sommarpresenter

Vi har haft en mysig "Förskolans Dag" idag, strax efter klockan 15.00 tog jag pick och pack och gick till förskolan och satte mig på en filt och hade picknick med mina barn och massor av andra familjer. Tyvärr jobbade Jocke så han missade det hela.

Jag har ju tagit på mig ansvaret att fixa sommarpresenter till pedagogerna för jag tycker sånt är så roligt men det som är jobbigt är att påminna glömska föräldrar att lämna pengar.... på ena avdelningen fick jag ivarje fall ihop pengarna i sista stund men på den andra avdelningen får det bli överlämning vid ett senare tillfälle.
Detta fick Tigerpedagogerna:


Somrigt och fint tycker jag!

2 kommentarer:

mika sa...

Åh, jag kan knappt fatta att det typ är sommar nu!!! Så härligt:)

Förresten, hur och var ser man vinnare i din Pizza Hut-tävling?

Kram!

Niehoff sa...

Nu finns vinnarna uppe på bloggen!