fredag 26 april 2013

Mina små smultron!

Jag saknar mina små smultron jätte mycket men samtidigt vet jag att de har det bra hos sin mormor och morfar och jag kan jobba utan att få dåligt samvete att jag sitter alldeles för mycket vid datorn! Smilla har tappat sin andra tand hos mormor och morfar och ringde igår och var överlycklig över att tandfen hittat ända dit! Vi pratar i telefonen två gånger varje dag och vi har även videosamtal på datorn så det känns bra. På tisdag har jag bokat tåg till dem och mamma hit till Stockholm så då får jag pussa på dem igen men det är många dagar kvar tills dess..... men jag har många grejer kvar på min "att göra lista" också så tiden går förhoppningsvis fort!


Mitt jobb består ju till 75% av datorn och 25% att vara ute på visningar. Ikväll har jag haft visning ute i Tyresö hos ett gäng glada tjejer och imorgon ska jag till Bålsta till ett annat gäng. Det är så roligt att vara ute och visa upp våra fina produkter!


Nu ska jag försöka sova, fullmånen är ju här och då är det alltid svårt att sova.... god natt!

1 kommentar:

Jeanette sa...

Hejsan,
Jag vill bara tacka för i fredags, för att du ville komma hit och visa alla era fina saker.
Jag vill ha så mycket så jag hoppas att det blir någon mer visning här i Bålsta inom snar framtid.

Alla mina jobbarkompisar tyckte att det var jättetrevligt.

Ha en jättetrevlig kväll.

Kramar från
Jeanette från Bålsta