lördag 16 februari 2013

Kvällens outfit

Militärgrön tröja från Gina Tricot, osminkad och en godisskål i högsta hugg så hittar ni mig just nu. Sitter i soffan och dricker ett glas vin tillsammans med mamma och barnen sover äntligen efter en "lång" melodifestivalkväll..... 22.00 är lite sent att gå och lägga sig för dem men när man ätit en massa godis och pizza och det är bra på tv:n plus att mormor är här så får man göra undantag.... vi får se hur morgondagen blir för de lär ju inte sova längre för det....

Ja, på bilden ser ni ju hur kort mitt hår är just nu.... det är så ovant!


Visningen idag gick också jätte bra och jag var hemma hos en värdinna som själv säljer en massa produkter, tror det är bl.a. Oriflame, Lingon & Blåbär och Sasco så om du är nyfiken på några av de märkena så maila henne här och hälsa från mig :-) Jag har varit hemma hos henne flera gånger och kommer alltid hem med en massa produkter, idag fick jag med mig ett Aloe Vera balsam från Sasco som jag ser fram emot att prova nu när jag måste tokvårda mitt blekta hår! Lingon och Blåbär har en fin vårkollektion med handdukar och kläder för hela familjen så de kan jag verkligen rekommendera om ni gillar bra kvalité, både jag och barnen har lite kläder därifrån!

1 kommentar:

JaanaM. sa...

Verkar som ni haft en bra lördagskväll!

mig hittar du på bloggen: http://bananajaana.blogspot.se