torsdag 17 januari 2013

Sommaren hos Ica Maxi

Igår innan vi åkte ner till Skåne så hann jag med en pressvisning hos Ica Maxi och det var härligt att kliva in i sommaren när det snöade och var kallt utanför! Jag blev så glad av alla de fina färgerna som var överallt och nu vill jag att det ska bli sommar så vi kan grilla och ha picknick!


Jag längtar också till vår sommarstuga, nästan så jag blev lite sugen att odla en trädgård när jag fick se alla de fina trädgårdsgrejerna som Ica Maxi kommer att sälja. Vem vill inte ha gröna fingrar?


Förutom att vi fick se Ica Maxis sommarkollektion för 2013 så fick vi grilltips av ICAs egen grillexpert och trädgårdstips från Zetas Trädgårds trädgårdsmästare. Vi blev även bjuden på en härlig grillbuffé av Ica Maxis egna kockar!


Om ni har missat avdelningen "Hem & Fritid" hos Ica Maxi så är det ett hett tips, så mycket fina grejer till bra priser! Jag handlar alltid mat hos Ica Maxi och jag har väldigt svårt att passera deras inredningsavdelning utan att ta en avstickare och kolla in om de fått in något nytt. Kanske därför som vårt matkonto höjts sista tiden ;-)

Inga kommentarer: