fredag 25 januari 2013

Min man spelar i radion idag

Jag är mycket glad och stolt över att ha berikats med många kreativa kompisar i mitt liv! Igår skrev jag om min vän Sara Varga och idag måste jag slå ett slag för min vän Anna Sahlin. Idag sjunger och spelar hon tillsammans med bl.a. Jocke på Musikplats Stockholm som sänds på P4 från kl. 12.30. Det går utmärkt att lyssna på webben men ni som vill är även välkommen till Radiohuset på Gärdet och se dem live (gratis)!

2013 har rivstartat för Anna Sahlene. Hon har just klivit in i drömrollen som Maria Magdalena i musikalen Jesus Christ Superstar på Göta Lejon och samtidigt följer hon upp höstens CD "Roses".
Låtar som "Horns Of Mississippi" och "Jamie" har spelats mycket i radion senaste året.

Anna sjöng flera låtar för oss på vårt bröllop, både i kyrkan och på festen. Låten hon sjöng i kyrkan har hon skrivit själv och den är otroligt vacker och det var p.g.a den som jag förstörde mitt smink där i kyrkan ;-) Jag ska se om jag kan hitta den och dela med mig av den till er!

Inga kommentarer: