måndag 28 januari 2013

Gott och enkelt!

Oj, vad det var skönt med massage idag! Hamnade hos en jätte duktig massör som heter Nina Skog på Ny hälsa, så skönt när man hamnar hos någon som kan ta i! Önskade att jag hade råd att gå oftare för det skulle verkligen behövas!


Fick frågan hur jag gjorde kycklingrätten igår och det är jätte enkelt och så gott! Jag har hittat på receptet själv :-)

Kyckling med -Philadelpia, -Pesto och Bacontäcke:

Stek kycklingfiléer och lägg dem på ett fat
Blanda pesto, philadelhiaost och knaperstekt baconet och bred över kycklingen.
In i ugnen på 200 grader tills det blir varmt....
Till det åt vi matvete men man kan även äta ris, pasta eller potatis till och självklart en sallad eller andra grönsaker på sidan om!
Gott och enkelt!


När Jocke var på sin 80-tals spelning i Sandviken i helgen tillsammans med Pernilla Wahlgren, Dag Finn och Christer Sandelin så bad jag Pernilla knäppa kort och lägga ut på hennes blogg och det gjorde hon :-) Så här kommer två bilder från henne:

 

Här är ett kort på Pernilla och mig:

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Härligt med massage!Jag är tyvärr allt för dåligt på att unna mig det. Tar oftast bara tag i det när det verkligen är akut..
Hoppas att du har en skön kväll.
Kram!