fredag 11 januari 2013

Burning Beauty

Igår var det en jobbardag, Living and Room utökade sin REA så beställningarna började rulla in vilket är ett enkelt och väldigt roligt sätt för lite extra pengar så här i Januari när det är lite segt på jobb-fronten. Om du också vill få Living and Rooms REA, meddela mig så mailar jag den till dig! Jätte mycket snygg inredning och smycken upp till 70% rabatt!!!

 

Idag är det fredag och jag ska iväg och fira min kompis Linn ikväll, vi ska till Fotografiska och se på utställningen och sen äta middag och fira henne :-) Jag vet inte om jag är så sugen för jag skulle helst vilja sitta i soffan med min kära familj och ha fredagsmys men det blir nog roligt bara jag kommer dit! Ser fram emot att se utställningen som är där just nu med David LaChapelle, Burning Beauty! Någon som sett den?

 

Fotografiska har även fantastisk mat och ikväll spelar dessutom vår kompis Jimmy Wahlsteen så nu känner jag att det kommer att bli en toppenkväll! Ibland hjälper det bara med att ställa in sig på att det kommer bli roligt så kommer energin av sig själv ;-)

Nu ska jag ta hand om tvätten, åka och handla och sen börja göra mig iordning inför kvällen!

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: