torsdag 8 november 2012

Vinstregn!

Förlåt att jag ligger ett dygn efter i bloggandet just nu men jag har vabbat i 2 dagar och då måste man vara en god mamma och ta hand om sin sjuka dotter istället :-)
Men som jag skrev igår så kom Jocke hem och "löste av" mig så att jag kunde smita ut på en bloggmiddag i går kväll som Eva och Anna fixat på Restaurang Sahara. Vi var 27 mammabloggare som fick njuta av gott sällskap, god mat, fina vinster, underbara goodiebags, mycket skratt och bubbel i glasen!


Många av bilderna har jag "snott" från min fina vän Kin, hon den lilla turråttan vann en skitsnygg väska i utlottningen!


Alla vann 3 (!) vinster var och jag vann en fin ljuslykta från Fullerö Handel med ett blockljus i, ljus kan man inte få för många av den här årstiden! Underbart goda havrebollar från Inga Brittas och en magisk skönhetsdryck från Bodystore som utlovar skönhet och hälsa. Jag ska dricka 4 ml av den varje morgon vid frukost och efter 8 veckor ska jag ha bl.a. ett friskt silkeslent hår, starka fina naglar och min hud ska ha fått en fin och ungdomligare lyster! Lovar att visa er en före och efter bild om 8 veckor ;-)


Vi gick också hem med hela 3 goodiebags! Tack alla företag som sponsrat oss bloggare med så fina och användbara grejer! Bilden nedan på goodiebagsen har jag "snott" från fina Julia :-)


Inga kommentarer: