torsdag 4 oktober 2012

Snart är tomtarna här!

Ikväll har jag haft en Living and Room visning i Huddinge hos ett gäng trevliga tjejer! Det gick jätte bra men det är inte någon rekommendation att köra bil från Huddinge till Solna efter klockan 22.00 eftersom Södra Länken och E4 är avstängda då så man får köra kringelikrokar genom stan vilket tar betydligt längre tid!

Men nu är jag hemma och längtar efter att få krypa ner i sängen med familjen, är så trött!

Så stor visningskollektion som jag har nu har jag aldrig tidigare haft och ändå väntar jag på fler grejer! Jag har 5 fullproppade stora väskor så det blir 3 vändor mellan visningen och bilen vilket är lite jobbigt men så värt det! Klart man handlar mer när man får se grejerna på plats!

Jag längtar faktiskt tills jag får hem alla tomtar! När jag står och pratar om julen flera gånger i veckan så känner jag att jag längtar mer och mer ;-)
Såg förresten att det går att köpa julmust i affären nu, me like!!!

;-)


1 kommentar:

Ewa (mamma till 6 döttrar) sa...

Mysigt med lite tomtar i väskorna då :)
Kram