lördag 29 september 2012

Bloggvän med Blingo

Jag är bloggvän med Blingo vilket betyder att jag får hem kläder från Blingo att recensera på bloggen.
Den här kollektionen är den bästa någonsin tycker jag och det var jätte svårt att välja ut 3 plagg men det blev ett par tuffa Bono Pants Pink till Smilla, en Marsha Tunic Dark Blue till mig och en Costello Grandpa Anthracite till Jocke. Visst syns det att min dotter gillar att fotas? ;-)


Smilla älskar sina nya byxor, de är lite stora men det gick att dra in mycket i midjan vilket är ett stort plus och de är lite långa men det funkar ju utmärkt med uppvikta byxben och hon kommer att kunna ha dem länge!
Jocke och jag gillar våra tröjor också jätte mycket! Superbra kvalité, snygg passform och så sköna!!! Kan verkligen rekommenderas! Jocke har sin tröja på sig till kvällens spelning i Oskarshamn där han ska spela med Micke Rickfors, Attack, Snowstorm, Tone Norum, Sara Löfgren och Dan Hylander i konceptet 80's live, det är ju bevis på högt betyg av honom :-) 
Jag hade ju på mig min tröja på bloggeventet på Undici i onsdags så det är ju också bevis på att jag gillar min tröja super mycket!

 

Om du också vill beställa kläder från Blingo, klicka in i deras Webbshop eller så kontaktar du min kompis Anna Sedini och bokar in en Blingovisning med henne!

Max blev utan kläder den här gången men han fyller ju 3 år nästa söndag så jag är lite sugen att beställa något från höstens nyhet Moustache till honom.
Kläder man blir så glad av!!!


Tack Blingo!!!

1 kommentar:

Liniz sa...

Åh vad kul å va blogg vän å va fina kläder :) Kramiz