torsdag 23 augusti 2012

Lortgris


Mötet på banken gick jätte bra men det dröjer en tag innan vi får veta vårt lånelöfte för vi måste komplettera  med lite uppgifter till dem.

Efter mötet åkte Jocke in till stan för att jobba och jag passade på att handla lite mat innan det var dags att hämta barnen på dagis. Det har regnat mycket idag och jag har en son som älskar att hoppa i vattenpölar så när jag kom till dagis så fann jag den här killen.... bara raka vägen hem till badkaret som gällde :-)


Nu har vi ätit middag och Smilla gick precis ner till kompisen/grannen Elin för att leka lite, Max sitter och kollar Bollibompa och jag har gjort en investering i mitt företag genom att köpa en sprillans ny trådlös färgskrivare! Så nu sitter jag och skriver ut fina färgpapper som jag ska ha med mig på kommande visningar och det blir så fint ;-)

Inga kommentarer: