måndag 16 juli 2012

Nu är det dags att säga hej då....

Nu är det dags att lämna barnen hos mamma och pappa och bege sig hem till Stockholm, jag kommer längta ihjäl mig efter barnen och tanken att vara borta från dem i 9 dagar gör att jag får ångest! Jag som längtar efter dem när de är på dagis i 6 timmar ;-) Men jag vet att de kommer att ha det toppen här uppe och bli bortskämda och jag vet att vi kommer att få det bra, där vi nu hamnar :-) Jocke ska nämligen röva bort mig på en hemlig resa i en vecka som 40 års present till mig! Jag älskar överraskningar samtidigt som jag är en kontrollmänniska och vill ha stenkoll på allt... men jag får hålla mig till tåls den här gången.... ;-)



Först ska vi även hinna med Allsång på Skansen imorgon då Jocke ska uppträda och jag ska även försöka hinna packa lite! Lovar även att blogga lite mer innan jag åker och jag ska absolut ge er fina bilder från Allsången, synd bara att det inte är så roliga artister förutom ABBA-bandet.... kanske vill ni har lite roliga bilder på Herreys? ;-)

Nu ska jag hoppa in i bilen och spendera 2,5 timme där.... bye!

Inga kommentarer: