tisdag 24 juli 2012

Hemma i Sverige igen!


Vi kom hem klockan 02.00 natten till idag och det är skönt att vara hemma samtidigt som vi har haft 6 fantastiska dagar i Italien! Nu längtar vi så mycket efter barnen men kan inte åka upp till dem förrän imorgon eftersom Jocke måste jobba :-(

Men jag passar på att fixa inför mitt 40 års firande på fredag! Det kommer inte vara någon uppstyrd fest utan jag kommer att ha "öppet hus" i vår sommarstuga så om ni har vägarna förbi så är ni varmt välkomna från klockan 13.00 och fram till midnatt! Sen kommer jag även att ha en middag här i Stockholm i början på september om ni hellre vill vara med och fira mig då :-)

Så nu ska jag sätta igång och baka, packa och tvätta! Ska även sätta mig ner och sortera alla hundratals foton från Italien och försöka få ihop några fler blogginlägg till er :-)

Ikväll ska jag sätta mig på balkongen med ett glas vin och minnas tillbaka till sista kvällen i Gaiole som blev en jätte mysig kväll hos Boel & Klas svenska vänner familjen Lindkvist som också har ett fint semesterboende i Borgo De Gaiole. Det blev vin, sång, gitarrspel och Nutella-pizza :-)



Inga kommentarer: