torsdag 24 maj 2012

Terminspresenter

Nu är det ju hög tid att fixa terminsavslutningspresenter till barnens pedagoger och lärare på förskolor och skolor. Det är varje år lite trix om vilken förälder som ska ta tag i detta att samla in pengar och köpa något. Men jag brukar faktiskt vara den som erbjuder mig att göra det då jag enkelt kan köpa in någon inredningsgrej från Living and Room genom mitt företag och jag älskar att slå in presenter och fixa :-)

Den här terminen köpte jag glasburkar med lock "For My Sweets" och på Smillas avdelning ville Lucas mamma Pernilla baka något och lägga i men tyvärr hann hon inte fixa till Max pedagoger så jag åkte iväg och handlade sommarmusli på lösvikt som jag la i cellofan och stoppade ner i burkarna. Det blev en nyttig men rätt bra present :-)



Idag är det Förskolans dag så då har barnen "fest" hela dagen på förskolan. De har pyntat gården med ballonger och de ska grilla ute till lunch och de ska ha en massa roliga aktiviteter. Klockan 15.00 är vi föräldrar välkomna med picknick som vi ska äta tillsammans på Förskolans gård. Mysigt! Ska ta med burkarna då och ge pedagogerna.

Inga kommentarer: