tisdag 8 maj 2012

Presenttips!

I lördags vaknade jag med en rejäl nackspärr och det har ni säkert alla gjort någon gång, man känner sig helt stel och handikappad. Igår började det bli bättre men så i morse när Smilla ropade på mig så lyfte jag huvudet från kudden och jag hörde hur det knäppte till i nacken och det strålade intensivt ner mot ena skuldran. AJ, så ont det gjorde, det låste sig helt och jag kom inte upp ur sängen. Som tur var så var Jocke hemma så han fick fixa barnen och ta dem till dagis, han är ju även en grym massör så han masserade och smörjde in med linement så det blev lite bättre men hela dagen har jag haft så ont så jag har knappt kunnat göra något :-(

Men eftersom Jocke åkte iväg till studion så var jag tvungen att hämta barnen och efter dagis har vi varit ute i lekparken och lekt i det fina vädret. Nu har vi precis ätit middag och jag tror jag ska lägga mig i soffan och kolla på film med barnen. De är förkylda så de behöver också vila....

Har även varit duktig och beställt terminspresenter till barnens fröknar, jag har tagit på mig det varje år eftersom jag älskar att fixa med presenter, vill inte skriva här vad det blev för det kan vara någon fröken som kanske läser inlägget och då blir det ju ingen överraskning, men jag kan avslöja att presenterna kommer från bästa Living and Room! Jag älskar mitt jobb ;-)
Apropå jobb och Living and Room så tycker jag att ni ska passa på och beställa fina grejer nu inför sommaren, kanske ska ni iväg på fester, bröllop, studentfester plus att det snart är Mors dag! Bläddra i katalogen och maila mig om du vill beställa.


Om du vill vara värdinna för ett homeparty så har vi världens bästa deal just nu då du förutom dina 40 % rabatt får en extra produkt! Kontakta mig om du vill boka!


                                  

Inga kommentarer: