måndag 7 maj 2012

En titt i goodiebagen

Förlåt att jag inte bloggat i helgen men jag har ju varit på världens bästa event, Mammablogg-galan och när jag inte varit där så har jag trilskats med vår supertrotsiga 2,5 åring. Allting är "nej" just nu, puh!

Men nu är barnen äntligen på dagis och jag sitter framför mitt tredje "barn" min kära blogg och ska äntligen få till ett bra inlägg om galan. Men eftersom det är många bilder jag vill lägga ut, många företag som jag vill länka till och så otroligt många fina bloggmammor som jag kommit i kontakt med som jag också vill länka till så kommer det ta ett tag att skriva det inlägget, men håll ut, för snart kommer det :-)

Började med att vända upp och ner på våra goodiebags som vi fått i helgen så här får ni ett litet kik på hur otroligt mycket grejer vi fick! Fler bilder kommer i nästa inlägg!


3 kommentarer:

Anouk sa...

*blundar hårt*

Superfina bilder på dig på den sida mammabloggalan själv länkade ut. Ser ut att ha varit väldigt trevligt! Ska absolut åka nästa år:D

Sandra - mamma till Molly sa...

Tack, vagnen är verkligen jättefin och skön att köra så förstår att du är avis ;)

Åhh den här goodiebagen vi fick, wow säger jag bara vilka bra saker vi fick! :D

Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar sa...

Hej Annelie!

Superkul att få träffa dig i helgen på galan och ja hoppas hemresan gick superbra.

Du hade ju turen att iaf inte komma hem till snö som vissa andra fick göra *harkel harkel* men tur som de var så börjar de tina bort igen.
Hoppas vi ses fler gångern och ja måste bara få säga att din head är såå himla fin och dina barn är ju helt bedårande söta.

ha de bäst och sköt om dig

Kram