fredag 27 april 2012

Kakfest med Baileys & Husmorsorna

Igår var jag ute på Kastellholmen på kakfest med Baileys & Husmorsorna Anette Rosvall och Emma Hamberg. De bjöd först på god räksallad och efter det fick vi hugga in på en underbar somrig kakbuffé som vi njöt av tillsammans med Baileys.
Jag kan säga så här, vilka underbara människor!!! Alla som var på eventet var så himla trevliga och gulliga och på bussen hem sa min kollega Pernilla och jag att Husmorsorna Anette och Emma är såna som man vill vara kompis med :-) De bubblade av så mycket positiv energi, var så glada och otroligt lättsamma! Så nu får ni alla gå in och läsa deras blogg och jag håller tummarna att jag får träffa dem på fler event :-)


Här ser ni den underbara kakbuffén:

Självklart fick vi även en goodiebag där de delar med sig av alla recept så jag lovar att jag ska baka så fort jag får tid och då självklart dela med mig av recepten även till er och de som vill får även komma och fika :-)

Tack Wenderfalck, Diageo och Husmorsorna för ett underbart event!!!

1 kommentar:

Kelly sa...

Supergott och trevligt var det verkligen :-) Kul att träffa dig dessutom! Ha en trevlig helg!

Kelly