måndag 16 april 2012

Jill Johnson

Igår blev det simskola plus lite shopping i Solna Centrum på dagen. Felicia och Jocke hängde i studion och jag jobbade lite.




På kvällen var det bestämt att vi skulle på 30 års fest på Söder och jag började muttra på taxichauffören när han började köra värsta omvägen för att komma dit. Men när vi körde genom Östermalm fattade jag ingenting, varför var Jocke så himla lugn när han såg att taxichauffören körde fel? Det här blir en dyr taxiresa tänkte jag och när han svängde in på Djurgården så var jag helt övertygad om att Jocke gett honom fel adress eller att taxichauffören uppfattat fel adress. Jag sa då högt och tydligt att -nu hamnar vi helt galet, Jocke ge honom rätt adress! Men Jocke bara ler och säger ingenting!!! DÅ börjar jag ana ugglor i mossen! MEN jag frågar blondindumt -har de bytt lokal? Ska de ha festen här ute i stället? Jocke fortsätter bara att le fånigt och när sen taxin stannar utanför Cirkus så fattar jag ändå ingenting fast jag mycket väl vet att min stora favorit Jill Johnsson skulle spela där då, jag har ju tjatat i ett halvår om att få gå dit men gav upp hoppet för några dagar sen när Jocke då berättade att han ville att vi skulle gå på 30 års festen istället och att det inte gick att få tag på biljetter.

Så jag var totalt lurad! Är absolut inte van vid överraskningar men blev såklart glatt överraskad och konserten var helt underbar och vi hade de bästa VIP platserna som det underbara bandet hade fixat till oss. Tack snälla för biljetterna, tack bästa älsklingen för överraskningen och tack underbara Jill för en härlig konsert!

 

Inga kommentarer: