söndag 29 april 2012

Bloggminglet 2012

Vilket härligt dygn vi har haft med BloggmingletRica Talk Hotell! Jag har träffat och umgåtts med så många fantastiska bloggare så nu har jag fått ännu fler bloggar att följa slaviskt ;-)

På "mässan" fanns också många bland mina vänner, jag träffade på Elisabet Nybond från Blingo, Blingo har ju fantastiska kläder och jag vill ha allt! Måste försöka ha en visning snart, klicka HÄR om du också vill vara värdinna för en visning eller kanske vill börja som säljare?
 Hannah Graaf från WIOLIV som jag snart kommer att göra ett spännande samarbete med, berättar mer i ett annat inlägg men jag kan säga att det handlar om heminredning och välgörenhet och ni läsare ska självklart få vara med :-) Även fina Vanja Vilbern som jag lärde känna i Thailand var där för att representera Hotellet och Ann Söderlund var där för att ge bloggtips och hon intervjuade även Hannah Graaf.


Andra utställare var Looki Booki som har fina personliga pekböcker och där vann jag faktiskt i deras tävling :-) och i en annan tävling vann jag en SitSac som är en bilbälteskudde och som man kan bära som en ryggsäck, perfekt när vi tar tåget upp till Hälsingland eller flyget ner till Skåne.


Sen var även Knattityd där med fina sängar, Happy Bling visade upp sina underbara smycken och väskor som man fick tävla om och även handla på plats om man ville vilket många gjorde, Kalaspinglan visade upp sina underbara maskerad dräkter som jag aldrig skulle våga visa för mina barn för då skulle de bli helt galen eftersom de älskar att klä ut sig och göra sig fina. Kalaspinglan fixar allt till kalaset och eftersom vi har ett 5 års kalas i juni och ett 3 årskalas i oktober så ska jag absolut spana in deras webbshop! Andra företag på plats var TradeDoubler, MyzaBabywall och sist men inte minst PINO! Har aldrig varit med om en mer älskad figur, om ni "missat" honom, gå genast in HÄR!

Fina Monica Ahlberg från MatHem var också där och pratade och gav oss bl.a. tips om ett lättlagat laxrecept som jag redan provat och det var precis så gott och enkelt som hon sa, jag lovar att lägga ut receptet här på bloggen snart! Hon gav oss också varsitt underbart flingsalt som låg i goodiebagen. Jag har länge funderat på att testa MatHems matkassar, tänk vilken lyx det skulle vara att få mat levererat till dörren!!!
Goodiebagen innehöll massa roliga grejer från alla dessa företag men också andra hade sponsrat.


Vi bjöds även på en härlig fikabuffé!


och efter vi ätit en 3 rätters middag med vin så var det dags för Karaoke som Tess Merkel höll i:


Tack alla fina bloggvänner som jag träffat i helgen och jag skulle vilja länka till er alla men det tar så otroligt lång tid att försöka para ihop bloggar med alla ansikten på alla bilder.... Men här kommer några, bl.a, så träffade jag fina höggravida Anna Wahlström från tv-aktuella Familjen Annorlunda men som även är min Living and Room kollega! Till middagen fick jag sitta med Cecce, Madde, Tjejmorsan, Marie-Louise
och min rumskompis Anouk.


6 kommentarer:

Jenny ♥ sa...

Visst var det ett mysigt dygn!?!

Ha en fin kväll, Kram Jenny ♥

Unknown sa...

Men wow!
Vilket dygn du fått roa dig med!
Åh vad kul! Blev jag ju lite avis:-)
Men du är små värd det!
Ska nog ta å ha ett nytt inredningspartaj framöver:-) Ellerhur?
Kram å ha en supermysig Valborg!
Kram!

madelein - mamma till sex sa...

Fint inlägg! Jag har med bloggat om minglet!

♥ Sojka ♥ sa...

Helt underbara bilder! :)

jessica sa...

låter så himla härligt!!

Popprinsessan sa...

Kikar in och säger hej :-) Fick du någon privattaxi i söndags? ;-)
Vi ses till helgen!