torsdag 12 april 2012

30 % på Kappahl

Idag har Kappahl 30% rabatt på hela köpet så jag passade på att shoppa lite för pengarna jag fått in när jag sålt av grejer på nätet :-)


Det hjälpte att skriva om svärmors påskpengar till barnen för igår eftermiddag damp de ner i vår brevlåda :-) De har varit på villovägar i två veckor men huvudsaken att de kom fram. Tack posten :-)

Barnen är på dagis och Jocke repar med Rhapsody in Rock gänget inför deras Kina spelningar i slutet av april. Det har varit så skönt att Jocke varit mycket på "hemmaplan" och spelat den sista tiden men nu blir det lite längre resor för honom framöver och mitt liv som musikeränka kommer att bli mer aktuellt igen ;-)

Nej, nu ska jag njuta av en kopp kaffe innan det är dags att hämta charmtrollen på dagis!

Inga kommentarer: