torsdag 1 mars 2012

Tävla med Oii Design

Jag har bloggat om Oii Design flera gånger förr men gör det igen för på den sajten finns ALLT
30 olika märken för dig som uppskattar det senaste inom barnmode och unika barnkläder.

Dagar som den idag får mig att längta efter våren och sommaren ännu mer och jag vill bara shoppa, shoppa och shoppa.... solglasögon, hattar, nya skor och en nya sommarkläder till hela familjen. 

Jag tycker absolut att man kan blanda märkeskläder med varandra, jag älskar att blanda Nova Stars stjärnor med Geggamojas ränder, Mini Rodinis stilrenhet med Rockefellas prickar... ja, kombinationerna är oändliga!!!


Med just detta inlägg är jag med och tävlar hos Oii Design om kläder och även du har chans att vinna om du också bloggar om dem! Skriv ihop ett inlägg där du lägger in bilder på de snyggaste kiten du hittar hos dem och maila sen Mikaela en länk till inlägget så är du också med i tävlingen! I inlägget ska ordet "barnkläder" stå med och vara länkat till Oii Design. 

Lycka till!!!

Inga kommentarer: