onsdag 28 mars 2012

Happy Feet 2

Filmen Happy Feet 2 har premiär på Voddler idag den 28 mars och i samarbete med Voddler och Warner Bros så tänker jag nu tävla ut ett Happy Feet kit till er!

"Kitet" innehåller:
* En väska
* Ett gosedjur
* Klistermärken
* Ett bokmärke
* En färgläggningsbok

 

Jag tänker absolut se filmen och det ska bli roligt för många av våra goda vänner är med och lägger de svenska rösterna i filmen, bl.a. Anna Sahlene och Pablo Cepeda.

För att tävla behöver du bara svara på vem skulle du vilja ge Happy Feet kittet till om du vann? För en extra chans så delar du tävlingen på din facebook :-)

Tävlingen avslutas på onsdag den 4 april klockan 22.00.

Du kan se en trailer på filmen HÄR!

Lycka till!!!

23 kommentarer:

Jessica Sundberg jessica.sundberg@bredband.net sa...

Åh självklart skulle jag ge kittet till min dotter! Dels behöver hon en ny väska, dels älskar hon mjukdjur!!!

Självklart delar jag på FB :-)

KRAM!

Åsa Strandberg Astinder sa...

Åh jag skulle ge detta till min underbara systerson Matteus som är en helt fantastisk liten person med så mycket klokhet och glädje i sig ! Han har just blivit storebror och är så stolt över sin lilla syster

delat på fb såklart

Giota sa...

Victor älskar filmen och självklart önskar jag att han får kittet , för att inte tala om mig som också blivit lite tokig i den :-)

ihemmetslugn sa...

Jag skulle vilja ge detta till en nära väns dotter. Min vän har mycket elakartad cancer, yngsta dottern är 5 år! Tror att dottern skulle uppskatta att få den här gåvan och kanske få lite annat att fundera på en stund.

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner så får min son detta i påskpresent eller 5års present.

jag har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/happy-feet-44.html

Delar även på FB (Anna Karlsson), https://www.facebook.com/edtannk

blogg@annakarlsson.se

Spacegirl sa...

Har jag turen att vinna skulle jag ge det fina kitet till min kompis barn - dom är två så dom får samsas om det :-)

Spacegirl_@spray.se

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

Jag skulle ge kittet till min son! :)
Tipsat på facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=742543060

Caroliinea@hotmail.com

jessamy sa...

Mina barn så klart :)

Ida Persson sa...

Om jag hade turen att vinna skulle jag ge kittet till min lilla son! :)
Tipsat på Facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=637933557

Idaah_92@hotmail.com

Pappan Anders sa...

Jag skulle vilja vinna kittet till min son som gillar rytmen hos pingvinerna :-)
Vi håller tummarna, stora som små och hoppas på tur. Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Lina sa...

Min dotter Älva hade givetvis fått detta kit. Än är hon ganska liten men äääälskar att gå runt med väska :) Haha.


johanssonlina84@hotmail.com

Lili sa...

Oj,vilken fint kit,hoppas min dotter kan få detta kit.

mail:he-jasmine@163.com

Camilla Haarala sa...

Åh så sött!! Jag är med och tävlar. Hade gett kittet till min sambos systers äldsta dotter. Hon älskar film och frågar mig alltid om jag har någon barnfilm hon kan få. Vinner jag denna har jag det! :)

MAIL: Haaraalaa@hotmail.com

KRAM

Mamma Mia sa...

Happy feet till barnbarnet som precis blivit stora syster..en syster som behöver något som roar en stund..tycker om böcker och filmer..vore skoj hälsning från en farmor

Sanna sa...

Jag skulle absolut ge happy feet kittet till min lilla syster! Hon skulle älska det! KRAM

sannafernqvist@hotmail.com

Monika O-sson sa...

Jag skulle vilja ge Happy Feet kittet till mitt barnbarn. Vi bor 67 mil från varandra och han brukar åka tåg hit tillsammans med sin mamma. Han skulle säkert bli mycket glad.
Varm vårhälsning från Monika

E-mail: empty_heart@live.se

L sa...

Jag skulle ge detta kit till min lillebror, brukar nt alltid va speciellt snäll mot honom och detta kit skulle säkert göra honom riktigt glad

Hannele - mamma till två prinsar sa...

Jag är med och tävlar och har delat på fb med nmanet Hannele Rantamäki

Jag skulle ge detta kit till min äldsta som är hel tokig i pingviner..han fyller år snart så detta skulle vara perfekt att ge han i födelsepresent! :)

Mail: Hannele_R@live.se

Jasmine N sa...

Jag är med i tävlingen. Kittet skulle jag gärna ge till mosters älskling.
kramar
Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

Emma - william mamma sa...

Hej!

Vilken toppen tävling, den hade jag och min son allt velat se. Vi har sett 1.an och den var bra. Om vi van hade ju jag och min son suttit oss ner i soffan en lördags kväll och haft en mysig kväll med morötter.

*Delat via fb (Emma hjorth)

* Länkat i min blogg: http://lifeofhjorth.blogg.se/2012/april/happy-feet-44.html#comment

*Nu håller vi tummarna, kram på er

Malin sa...

jag skulle ge det till min dotter som skulle bli överlycklig ;-)

Sara sa...

Kul tävling med fina priser. Jag skulle ge väskan och gosedjuret till sonen. Dottern skulle få klistermärkena, bokmärket och färgläggningsboken. Har naturligtvis delat på fejjan för att öka min vinstchans. Glad Påsk!

Jennysen sa...

Åh! Jag skulle så gärna vilja vinna den till min Gudson som fyller år nästa lördag! :D
Har börjat ett nytt jobb och inte hunnit leta present, så detta vore toppen! :)

jennysen81@hotmail.com