onsdag 1 februari 2012

Låna bil gratis med Smartson!

Jaha.... nu kommer ännu ett bilinlägg :-) "Never ending story" känns vår bilhistoria just nu.... när min man förra veckan sa att han trodde att det nu gått hål på avgasröret också så fick jag bara fram en tung suck.... dumma bil, hur seriöst verkar det om jag ska åka runt med snygga trendiga inredningsgrejer om jag har en bil som skrämmer hela bostadsområden när jag kommer körandes... De kommer ju tro att det är en gammal Volvo-raggare som kommer! Vi har besiktning av bilen nu i mars så det får bli den slutgiltiga domen på om bilen ska gå till skroten eller inte!

Just nu har Smartson en kampanj där man kan få testa nya Peugeot 508 SW GT under en långhelg med fria mil och full tank. Vi har ofta läst om och spanat in märket Peugeot eftersom många av våra vänner har det märket och är jätte nöjda. Det är en snygg, billig och bekväm familjebil med stort lastutrymme och ekonomisk körning vilket är viktigt för oss eftersom vi kör mycket och långt. Har nu skickat in en ansökan så det är bara att hålla tummar och tår!

http://smartsontestpilot.se/peugeot-508/bli-testpilot/


Inga kommentarer: