fredag 24 februari 2012

Junibacken och egentid

Idag åkte farmor, farfar och kusin Ida till Junibacken med Smilla och Max. Barnen älskar ju att vara där så det blev en rolig överraskning för dem.



Medan de var där så passade jag på att gå på "stan", jag strosade runt på Fältöversten i flera timmar men hittade ändå inget att köpa till mig själv, Jocke däremot köpte jag kalsonger, tröja och en scarves till.


Till lunch åt jag god sushi, det känns så lyxigt att få sitta i lugn och ro och äta gott och titta på folk, det känns som det var flera år sen som jag bara satt ner och "tittade" och "studerade", alltid är det något barn som kräver ens uppmärksamhet och det gäller att snabbt få i sig sin mat innan de tröttnar på att sitta stilla.... men idag kunde jag bara njuta av lugnet :-)


Inga kommentarer: