tisdag 7 februari 2012

God morgon

Nu är barnen på dagis, Jocke är i studion sen tidig morgon och jag sitter här på min favoritplats på min favorittid. Den här tiden är som sagt bäst, när man fått iväg barnen och jag sitter med en kopp kaffe i handen och bloggar och läser bloggar. Jag följer ca 20 bloggar varje dag, några av dem finns här på sidan men jag kan lova er att det är många fler :-)

Har några roliga samarbeten på gång med intressanta företag som jag tror de flesta läsare här på bloggen kommer att uppskatta så håll utkik!

Imorgon ska jag på en pressvisning på företaget Elodie Details, det ska handla om deras nya fina barnvagnar "Stockholm Stroller", spännande! Bloggar om det imorgon!

Nu ska jag förbi kemtvätten och lämna in brudklänningen då några intressanter hört av sig och vill köpa den och jag kan ju inte sälja den smutsig :-) Sen ska jag även förbi posten och posta några andra grejer som jag sålt.
Ciao!

Inga kommentarer: