onsdag 22 februari 2012

Februari är sjukaste månaden men inte för oss, hittills...

Februari är sjukaste månaden på året sägs det men vi har faktiskt klarat oss väldigt bra, peppar peppar. Men idag känner jag mig lite hängig faktiskt och har lite ont i halsen man jag gör allt för att kurera mig för jag vill inte bli sjuk nu! Imorgon kommer barnens farmor, farfar och kusin Ida från Skåne så det ska bli så mysigt och de ska stanna ända tills på söndag! Nästa vecka ska vi åka upp till Hälsingland till mormor och morfar så ni kan ju gissa vad barnen längtar! Först 4 dagar med bästa farmor och farfar och sen flera dagar med bästa mormor och morfar, det kan inte bli lyxigare för dem och även för oss eftersom vi brukar få sovmorgon ;-)

Idag börjar bokrean, så jag ska åka in till centrum efter dagislämningen och kolla om jag kan fynda lite. Jag är en periodare när det gäller att läsa böcker och just nu är jag inne i en period då jag vill läsa så jag hoppas att jag hittar någon bra bok! 

Inga kommentarer: