onsdag 8 februari 2012

Elodie Details

Idag var vi uppe i ottan för att hinna med allt, enda dagen som Smilla behövde vara på dagis senast 08.20 eftersom hon skulle på teater så skulle även jag iväg på pressrelease på Elodie Details klockan 08.00. Som tur var så kunde Jocke lämna dem idag men det blir ju ändå lite konstigt med rutiner när man går upp en timme tidigare än vanligt. Men jag hann och som tur var så bjöd Elodie Details på en härlig frukostbuffé så jag slapp stressa i mig frukost hemma innan jag stack.


Elodie Details lanserar just nu tre trendigt designade barnvagnar "Stockholm Stroller" i paraplymodell. De finns i färgerna svart, prickig eller Retro Revolution. Stora härliga hjul, stor varukorg, fullt liggläge, lätt att fälla ihop för att ta med på resor och dessutom ursnygga! Hade jag haft råd skulle jag absolut köpa en eftersom jag med stolthet skulle gå runt med vagnen och spatsera, Max älskar att åka vagn så vi använder fortfarande vagn dagligen.


Barnvagnen kommer att säljas i vissa utvalda webshopar, i Elodie Details egen webshop och i deras butik på Sibyllegatan. Men den kommer även att finnas på Åhléns i Stockholm City, Göteborg och Malmö, det är den första och enda vagnen Åhléns säljer!

Om du vill få mer tips om barnvagnar så kan jag rekommendera mina bloggkollegor Anna & Lovisas blogg som bara handlar om barnvagnar, "Allt om barnvagnar".

Elodie Details har alltid varit ett av mina favoritmärken och jag har väldigt mycket av deras produkter, tyvärr handlar jag mindre och mindre där eftersom de riktar sig till barn under 3 år. Men jag önskar mig (nästan) en liten bebisflicka när jag såg dessa produkter i affären, helt underbara!!! Jag som älskar Änglar och Rosa :-)


Tur att jag har kompisar som har tjejbebisar så att jag kan ge bort många presenter :-) Vi fick även senaste nappen och napphållaren i den fina färgen turkos plus att jag fick med mig ett par handskar till Max. Jag har ju skrivit om det förr här på bloggen att jag tycker att det är så svårt att hitta bra handskar till honom eftersom han aldrig lyckas få in tummen där tummen ska vara och handskarna bara ramlar av. Nu ska jag testa dessa, återkommer med recension!

Inga kommentarer: