torsdag 2 februari 2012

Blingo piggar upp!

Idag är det en sån där dag då jag inte har en aning om vad jag ska blogga om, jag känner mig trött, frusen och har noll energi. Hoppas verkligen inte att jag håller på att bli sjuk, har precis pressat lite apelsiner och druckit ett stort glas för att få lite mer energi.
Imorgon kommer vännerna Anna, Jimmy, Lily och Mika på middag så jag borde verkligen försöka komponera ihop en meny och skriva en inköpslista, jag borde börja städa och rensa ur Max urväxta kläder och leksaker så att Mika kan få med sig dem hem imorgon...... 

Sitter och kollar i kalendern för att komma på något mer att skriva om, ser att det är Kyndelsmässodagen idag och att min storebror Peter fyller år..... sen en annan rolig sak är att Blingos Webshop öppnar idag, åh, nu fick jag lite mer energi känner jag, måste genast gå in och kika på den nya kollektionen!


Inga kommentarer: