söndag 19 februari 2012

Blingo - For colorful people


Nu ska jag visa er vad det fanns för fint i paketet från Blingo! Vi är så nöjda och barnen älskar sina nya kläder!
Alla Blingos kläder är tillverkade av 100 % certifierad ekologisk bomull, ett stort plus tycker vi!!!

 Amy Jumpsuit Bonbon Stripes

Detta plagg får oss att längta ännu mer till sommaren och varma dagar! Det kommer att bli klockrent i sommar och det är nästan skrivet Smilla på plagget, eller hur? :-)

 
Mörkgrå sweatshirtjacka i härlig kvalité med Peace print i svart på ryggen, snygga revärer i svart längs ärmarna. En annan grej som är bra med denna jacka är att Max kan ärva den :-)

 

Blingos gästdesigner, Anine Bing har gjort en skön kollektion med barn- och damplagg under namnet "Stars and Stripes". Hon har fått sin inspiration från USA och dess flagga då landet betyder särskilt mycket för henne eftersom dottern Bianca är född där. Anine har valt att göra sina plagg i lugna, grå/vita nyanser som passar både pojkar och flickor. Även dessa kläder är av bästa kvalité och så mjuka och sköna. Max har fått en Lee V-neck Grandpa Mini Stripes och ett par Joni Sweat Pants Grey Melange. När jag fotade barnen så satte jag ett hårspänne i Smillas hår och Max gav sig inte förrän han också fick ett hårspänne i sitt hår :-) Sötisen, han kände sig så fin i det så ni får ha lite överseende med det ;-)


Om ni också vill beställa fina kläder från Blingo, kika in på deras webshop HÄR, om du vill vara värdinna klickar du HÄR och om du vill bli säljare klickar du HÄR :-)

Eller om ni bor i Stockholm så mailar ni bästa säljaren Anna Sedini direkt och hälsar från mig så lovar jag att ni får bästa service ;-) 

2 kommentarer:

Helena sa...

Jag tycker att Max är jätte söt i hårspännet, go´ killen!!! Fina kläder.

Emõke sa...

Ha, ha, min son brukar också vilja ha hårspännen! :)