tisdag 31 januari 2012

Tips på Café och tungt paket!

God kväll vänner, hoppas ni har haft en lika bra dag som mig ;-) Åt en förträfflig lunch med fina Caroline på Café Fåtöljen, ett jätte mysigt fik/lunchställe som jag kan rekommendera! Caroline är beräknad att föda om en vecka men kör ändå på som vanligt vilket betyder på "hög växel", hon var t.o.m iväg och köpte skidor idag!!! När jag var höggravid så ville jag bara ligga på soffan och äta praliner ;-) Men det är så härligt att umgås med aktiva och sprudlande glada vänner som ger en massor av energi!!! Hon har också en blogg men är inte så aktiv med den så kika gärna in till henne HÄR och kommentera att ni vill att hon ska börja blogga igen ;-)

Ikväll har min käre man hämtat två megatunga paket till mig så nu lär ni inte se mig mer ikväll ;-) Tjohoo, vad det ska bli kul att packa upp alla fina grejer! Visar er innehållet senare!


Inga kommentarer: