måndag 30 januari 2012

Tävling med Loppi.se & Granit

Här hemma är det ju Compact Living som gäller! När man som oss inte har plats för ett skrivbord/kontor så är det tyvärr matbordet som får ta smällen för datorer, pärmar och papper och hur trevligt är det egentligen att sitta och äta en mysig middag med alla dessa grejer? Inte så mysigt kan jag tillägga....

Nu har vi i varje fall en hylla i vår klädkammare där vi kan kasta upp lite papper för att avlasta köksbordet men vi är sämst på arkivering och strukturering av alla papper. Skulle verkligen vilja ha tips på smarta förvaringslösningar dels på alla dessa papper och dels på smart förvaring av alla leksaker som ligger utspridda över hela lägenheten som inte direkt har någon självklar plats...

Såååå... nu när jag fick tips om en tävling där man kan vinna förvaring från Granit så måste jag självklart vara med och tävla, problemet är bara att man ska tipsa om smart förvaring och jag skulle ju själv behöva tips. Men efter en liten fundering så kommer jag nog att skriva om HUR min drömförvaring skulle se ut om jag bara fick lite hjälp från någon händig och kanske hjälp med rensning av bästa Loppi.se!

Här nere ser ni tävlingen, tävla ni också och om ni vinner så har ni en perfekt present till mig när jag sen fyller år i sommar ;-)

Lycka till!!!
Tävla och vinn förvaring och organisering till ett värde av 10 000 kronor från Loppi.se och Granit.
Så här går det till:
Hur får du ihop ditt förvaringspussel? Vilka är dina bästa tips och trix kopplat till förvaring som underlättar vardagen? Mejla oss ditt bästa tips (max 600 ord) till: tavling@loppi.se Mejla innan den 22 februari, 2012.

Vinner du inte första priset finns många andra fina priser:
Pris 2-5:
presentkort på Granit värde 500 kronor
Pris 6-10:
Loppi.ses Dagispåse fylld med rensningsinspiration.

Tävlingsregler: Alla över 18 år och bosatta i Sverige kan delta i tävlingen. Ev. vinstskatt betalas av vinnaren. En jury bestående av Jessica Risberg Johnson, Granit, Katarina Bergegård, Loppi.se och Erica Keim, Alltförföräldrar.se bedömer inskickade tävlingsbidrag.

Första priset består av en rensning/organisering av ett barnrum, förvaring från Granit till ett värde av 5 000 kronor och hjälp från Loppi.se med försäljning av utrensade barnprylar med allt vad detta
innebär såsom bortforsling av prylar, annonsproduktion etc. Vinstvärde totalt 10 000 kronor. Vinnaren får givetivs själv godkänna prylarnas försäljningspris och får efter försäljningen hela försäljningsbeloppet. Alla som tävlar godkänner att deras inskickade tävlingsbidrag kan komma att publiceras på Loppi.se och i andra kanaler.

Inga kommentarer: