måndag 23 januari 2012

Living and Room - Spring & Summer

Nu äntligen får jag avslöja Living and Room - Spring and Summer collection 2012
Titta och Njut!!!
Dessa "teman" finns i årets kollektion:

Outdoor Moments, en oas där man kan hitta lugn ro för glada möten och härlig samvaro.
Everyday Use, en egendesignad serie i färgglad retro stil. praktisk för både koja och slott.
City Lodge, mysigt, ombonat med touch av läder, trä med city känsla.
Graphic Line, färg explosion med kaxig känsla och stilrena intryck.

Det finns något för alla!

Hör av er till mig på annelieniehoff@gmail.com, för att boka en visning eller om du vill börja sälja Living and Rooms fina produkter!

Eftersom min kollegas "Anna Inreder" bilder blev mycket finare än mina så har jag lånat bilder av henne!  Tack Anna ;-)

Inga kommentarer: