torsdag 1 december 2011

Vinn biljetter till Disney on Ice!


 Nu har du chansen att vinna 2 biljetter till Disney On Ice i Globen den 5 januari 2012 klockan 14.30! 

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar om vilken du skulle bjuda med dig om du vann och varför.

Tävlingen avslutas söndag den 11 december klockan 20.00.
Lycka till!

Information om föreställningen:

Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad is-show med höga hopp, djärv akrobatik och fantastisk skridskoåkning. Den lilla älvan Tingeling tar dig med till de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa.För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och Tiana på den glittrande isen.
Disney On Ice Princesses & Heroes är en föreställning för hela familjen med alla dina Disneyfavoriter på isen, is-artister i världsklass och fantastisk musik som väcker minnen till liv.
Välkommen till en magisk is-show där du får se prinsessor och prinsar, hjältar och hjältinnor och uppleva magin när drömmar blir till verklighet.
Välkommen till Disney On Ice Princesses & Heroes!
• Stockholm Ericsson Globe 3-8 januari 2012
• Scandinavium Göteborg 13-15 januari 2012
• Malmö Arena 19-22 januari 2012.
• Cloetta Center 3-5 februari 2012.

9 kommentarer:

Maria Spaak sa...

Jag skulle bjuda med mig min stora tjej Amelia så hon och jag skulle få en mysdag tillsammans.

Isabella Rundström sa...

Självklart vill jag bjuda med min snart 6-årige son Nikolai som inte pratar om annat än Star Wars, Ninjago etc. Jag vet att han ändå gillar mjukare superhjältar och vill höra mer om Askungen och dyl här hemma;-) Hade tänkt ta med honom förra året, men var då precis nybliven 2-barnsmamma!
Hoppas, hoppas vi vinner! Kram!

Malin Lööf sa...

Jag skulle ju självklart ta med min lilla princessa Ebba. Hon skulle bli överlycklig om hon fick se "sina" princessor på riktigt :-)

Jeanette sa...

Jag skulle låta min 18-åriga son ta med sig lillasyster på 10 år åka och titta tillsammans. Han har massor med ishockeyn och skolan att göra nu men försöker sig ändå ta sig tid med att vara lite med lillasyster emellanåt iallafall. Dottern tycker det är lika mysigt varje gång de gör något tillsammans!

Ha en trevlig helg!

// Jeanette

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Eftersom jag bor i Nordnorge så skulle jag ge biljetterna till min bästa vän o hennes dotter på 7 år! Det är dem värda c",)

klem Anna

A House With A View sa...

Låter suuuuperkul!!! Om jag har turen att vinna tar jag med mig dottern på en riktig mysdag! Vi har aldrig sett Disney On Ice förut men jag har måååånga gånger tänkt ta med henne på det! Tyvärr har det aldrig blivit av, kanske med lite tur kommer vi iväg denna gång :)))

Hoppas hoppas hoppas på tur!!!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Sara sa...

Jag skulle gå med min prinsessa Emma snart 6 år.

Anonym sa...

Jag skulle så gärna vilja ta med min syster dotter!

erikanbrg477@googlemail.com

kram

Sanna Westeson sa...

Hej. Jag skulle bjuda med min systerdotter Tindra som är galen i prinsessor och allt som hör där till. Tror eller jag vet att det hade blivit en oförglömlig upplevelse för både henne och mig. Nu håller vi tummarna!

Kram
Sanna Westeson
sannawesteson@hotmail.com