lördag 17 december 2011

Så har man då firat jul....

Nu har tomten varit här, vi har ätit god julmat, öppnat massor av julklappar, druckit vin och myst. Nu sover barnen trötta men mycket nöjda och glada. De fick många fina julklappar som de önskat. Max fick bl.a. en stor sopbil och en liten fyrhjuling som han lekt med hela kvällen.



Smilla fick en super fin poncho, fina pennor, målarbok, kläder, en sminkdocka och en Zhu Zhu hamster som hon så gärna ville ha.

 

Själv så fick jag min favoritchoklad, romerska bågar :-) trosor, strumpor, silverbestick, ansiktskräm, doftljus med min favoritdoft "snöbär" och en "Decomax" som är spritsarnas "Rolls Roys". Helt perfekta julklappar!!! Så roligt att få saker man verkligen vill ha och som man vet kommer att använda, längtar redan tills jag kommer hem då jag ska hitta på något roligt att baka så jag får använda min nya sprits :-)




Fler bilder kommer imorgon, mina ögon går i kors just nu är sååå trött!!! God natt!

Inga kommentarer: