tisdag 20 december 2011

How to kiss a frog

För ett tag sedan deltog jag i en tävling hos Starwomen där man kunde vinna valfritt plagg från KidsBrandStore och helt otroligt nog så vann jag!!! Jag fick hem världens underbaraste klänning till Smilla från märket "How to kiss a frog" till ett värde av 649 kr (!)
 
Jag förstod att hon skulle älska den eftersom det är en riktig "snurrklänning" och det var meningen att hon skulle få den i julklapp men jag kunde inte hålla mig så idag fick hon den och gissa om lyckan var total :-)
Hon älskade den och ger den 5 stjärnor av 5 möjliga, hon frågade t.o.m om hon fick sova i den!


Ja, ni ser ju själva hur lycklig hon är :-)
Så tack snälla Starwoman och KidsBrandStore!!!

3 kommentarer:

Helena sa...

Jätte fin klänning och Smilla passar super bra i den. Hon ser ut som en liten modell!

Anonym sa...

Ja, Smilla är verkeligen fin i den. Grattis!!

Anna - Starwoman sa...

Gud vad SÖT hon är!!!

klänningen ser ju ut att vara sydd för henne och bra "snurr" i kjolen ser det ut att vara också, toppen ju ;-) Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hennes glada och söta lilla ansikte, glad att just ni vann!

Önskar er en underbart fin jul hela familjen <3

Stor kram
/Anna