måndag 28 november 2011

Min önskelista

Nu när julen närmar sig så skickas önskelistor hit och dit och nu har fått några förfrågan om vad jag önskar mig. I vår familj älskar vi att ge varandra presenter och julklappar, även vi vuxna. Jag vet att i många familjer så byter de vuxna inte julklappar med varandra utan köper bara till barnen men vi har fortsatt med det men det beror nog mest på mamma, mig och syrran för vi är nog lite lika där som både gillar att ge och få klappar :-)

MEN det svåra varje gång är att komma på vad man önskar sig, när man är vuxen och behöver något så har man ofta möjligheten att köpa det själv om det inte är allt för dyrt. Men jag har funderat och funderat och här kommer min önskelista, både DYRA och mindre dyra julklappar :-)

Lägenhet i centrala Stockholm eller närförort (minst 110 kvm):


Sommarhus i Sunnanbäck:


Ny bil: 


Iphone 4:


 Resa till Maldiverna för hela familjen:



Båt:



One Piece dress:
Iittala "Artik" bestick:

Flytande tvål, Savon De Marseille:


YANKEE CANDLE:

Bourgie bordslampa:

Dammsugare:

Ny säng:


Ha ha.. vad det är roligt att skriva önskelista :-) Tiden bara springer iväg och nu är det dags att hämta barnen på dagis. Drömmer vidare senare ;-) Puss!


1 kommentar:

Helena sa...

Hmm.. tvålen har jag kanske råd att köpa? Eller är det guldkorn eller nått i den ;)