måndag 21 november 2011

Min drömbil!

Nu vet jag vad jag önskar mig i julklapp ;-) Den här bilen!

Bilen är resultatet av ett intensivt kreativt samarbete mellan Fiat och Gucci. Ett gemensamt projekt där det italienska designermärket förhöjer de karatäristiska egenskaperna hos den ikoniska Fiat 500. På grund av det representerar "500 by Gucci" den perfekta blandningen av två olika stilar. Var och en har inom sitt speciella område gjort italiensk stil berömd och inflytelserik över hela världen, med konstant fokus på detaljer och den kontinuerliga jakten på kvalitetsmaterial i en enkel men raffinerad anda. Kostar bara lite över 200 000 kr.... som hittat :-) MEN DEN ÄR BÅDE COOL OCH SNYGG, eller hur?!

1 kommentar:

Hannah G sa...

Hej fina,

Hi hi vilken gullig bil. Den vill jag också ha. Lite svårt att få plats med alla barnen bara :-) Trevlig blogg du har och så söta barn. Har nu läst och läst sida efter sida :-)

Stor kram

/Hannah