tisdag 11 oktober 2011

Hösten har kommit in i lägenheten

Jag gillar att ha det stilrent hemma och gärna i neutrala färger men häromdagen fick jag ett ryck och köpte guldbruna gardiner! Jag var väldigt osäker om hur det skulle passa hos oss och jag är ännu osäker... har satt upp dem på "prov" för att försöka få in känslan men jag vet fortfarande inte om jag gillar färgen hemma hos oss...... nu behöver jag ärliga omdömen, vad tycker ni?
OM jag behåller dem ska jag självklart stryka dem och jag ska även leta efter andra kuddar som matchar gardinerna bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker det blir" höstigt" och fint! En färgklick mot det svarta och vita.

kin sa...

Hej vännen. Hoppas det går bra på mässan o att bröllopet blev lyckat! OM jag nu ska vara ärlig tycker jag inte gardinerna ska sparas... Passar bättre med ett par mörk grå eller nåt tycker jag!! Men smaken e delad så gillar du dom ska du självklart ha dom kvar, men du ville ju ha ärliga svar! Stor kram Kin