fredag 21 oktober 2011

Host host...

Barnen är hos mormor och morfar, mannen i Indien med Robert Wells och jag är ensam hemma med en lååång "att göra lista". MEN så blir jag förstås sjuk, orkeslös och orkar inte göra någonting, ångest! Det positiva är att jag kan ta hand om mig själv och kurera mig, kan ligga och hosta och snörvla på nätterna utan att vara rädd att väcka någon.
Ikväll ska jag träffa en kompis på stan och gå på bio och sen blir det kanske ett glas vin... vi får se hur länge jag orkar vara ute ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackare, krya på dig! Det låter precis som det jag åkte på förra veckan. Du gör helt rätt i att bara ta det lugnt. :-) Stor kram från mig Ulrika

Unknown sa...

Uff!
Lät inte bra, men härligt ändå att du får lite egentid!
Har fått mössan...ME LIKE MUCHO!!
Tack goaste!

Kram och ha en härlig krya-på-dig-helg!