lördag 17 september 2011

Snart är det jul, jag har redan fått julkänsla....

Efter flera dagars inredningspartyn med Living and Room så har jag lyckats få julfeeling och längtar faktiskt till julen så att jag får tända ljusen i adventsljusstaken och plocka fram de fina tomtarna.


Jag gillar även "nytänket" med att ha en adventsstjärna med ett levande ljus i fönstret så man slipper det elektriska. Superfint!


Så många fina burkar som man kan stoppa så mycket gott i och dekorera, jätte fint att ha framme.

Living and Room har även kommit fram med en snygg stjärna i vitt trä som man kan sätta julkorten på, mycket smart så man slipper sätta upp dem på kylskåpet eller att de försvinner i posthögen...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Finns det med att fynda till veckan ?????:-)
Kjamkjam

Barn & Inredning sa...

Ja julkänslorna kommer när vädret är så här kallt. Nu när du gjorde detta inlägg...så kröp det nog fram på mig med :)
Kram Malin