onsdag 7 september 2011

LOPPI-EVENT

Igår var det dags för ännu ett roligt event på Café opera! Det var höstens första We R Family event som fixades av Loppi.se. Dagens konferencier var modegurun Cecilia Blankens och Temat var ”nystart” inför hösten.


Följande företag var där och presenterade sig:
Name it som firar 25 år visade fina höstnyheter:

och de hade även deras söta maskot med sig:


Leila Söderholm, som jag fått äran att lära känna tidigare och som är känd från TV4's "Förkväll” fick berätta om hur enkelt träning kan vara och att det krävs endast 20 minuter om dagen för att bli i riktigt bra form. Hon frågade hur det gick med min träning (sist vi träffades åkte vi på en kryssning tillsammans och jag fick då en tränings-cd av henne). Jag berättade att jag varit duktig och tränat innan bröllopet men inte efter..... men jag LOVADE att börja igen..... hmmmf..... men jag kan verkligen tipsa om hennes tränings-cd som går att köpa HÄR!   Jag som har så dålig karaktär när det gäller träning borde ha en stående dejt med henne för hon kan verkligen inspirera mig!

Leila delade även ut en generös goodiebag från Life som innehöll C-vitamin tabletter, Rosenrot, hasselnötter och aprikoser.

Kickie Jansen, grundare av UnderBARA BARN-mässan var på plats och berättade om årets program.
Gro Play visade up leksaker som lär barn om miljö på ett enkelt och roligt sätt.




Little Minds och Active Kids visade upp fina kläder och prylar och Bambino delade ut smarta prylar för barn.


Som vanligt fick vi även en stor generös goodiebag som innehöll massor av bra saker:


Stort tack Loppi.se för som alltid ett jättetrevligt We´R´Family event!!!

Inga kommentarer: