måndag 26 september 2011

Buzzador

Jag lovade att återkomma när jag testat Vanish tvättmedlet som jag fick att testa från Buzzador. Eftersom jag har två småbarn som går på dagis så blir kläderna ofta smutsiga och får många fläckar. Jag har använt Vanish i alla tvättar och det är jätte svårt att säga om det är tack vare Vanish som fläckarna försvunnit eller om de skulle ha försvunnit ändå. Men idag gjorde jag ett test på två tröjor där jag visste att det var "svåra" fläckar. Jag gnuggade först in Vanish och lät det verka i 30 minuter. Sen slängde jag in dem i maskinen tillsammans med ytterligare Vanish och körde en tvätt. Men tyvärr försvann inte fläckarna :-( 
Kanske gjorde jag något fel....





Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster. Det är jätte roligt och om du också vill bli en buzzador, klicka här så blir du värvad av mig, jag har användarnamn ”ape” hos Buzzador.

Inga kommentarer: